sånadär spanska

Det har bott en spansk tjej här några dagar. En kompis till G och hon har visst även hon bott i lägenheten för några år sedan. En cool tjej som jag gillade. Har rest massor och senast bott i guatemala i några månader. Nu vill hon rota sig och skall flytta till kanarieöarna. ( hehe som svensk associerar man ju inte direkt teneriffa med stadgat liv...)

Igår kväll lagade hon det där som man ofta lagar i spanien som jag i sekunden inte kommer på vad det heter. Ni vet sådana där tjocka pannkakor av potatis som man steker i pannan. Plus det gjorde hon gaspacho och annat gott. mm mm

image84

H vid spisen.

Kommentarer
Postat av: Maria Ggg

Oj vad dina Lunda-vänner har bråkat om vad dessa kallas. Jag tror dessutom att jag hade fruktansvärt fel när jag hävdade att det hette ..., ja, vad det nu var.

2007-12-28 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0