Rött gällde idag

Idag var det rött som gällde.

Projekt "muntra upp måndagar" har införts i lägenheten. Igår bestämde vi (hehe, eller jag..) att alla skulle ha på sig något rött! Nästa måndag blir det någon annan färg..
image27

Den här klänningen fick nytt liv idag..

image30

Min lilla kom ihåg lapp på köksbordet imorse..

image29

M visar upp det enda röda plagg han hade!


För övrigt har idag varit meckig dag. Underbar dag i syateljen, sen kom jag hem och har letat flygbiljett..( med stor hjälp av min underbara pappa). finns det något mer frustrerande..?(På söndag bär det slutligen av mot götet en snabb sväng.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Karin!

Vilken mysig blogg du har... lyckades hitta hit när jag såg en av dina medelande på FB.
Gillade dina tyger :) Är nyfiken på ditt liv i Italien, var jo flera år sedan vi pratade :)
Hoppas allt är iaf superbra med dig.

Många kramar från Ewa och Dublin

2007-11-12 @ 23:38:29
URL: http://www.theadventuresofewa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0