Laurea - examen

Jag har inte skrivit på ett tag. Och eftersom att jag inte vill att bloggen skall vara ett krav, så skriver jag när jag känner för det.

Men nu märker jag att det sticker i fingrarna, så snart kommer det bli lite mer aktivitet anar jag. Vill liksom bara meddela. Så att min tappra skara på 10 läsare håller hoppet uppe.

Allt är för övrigt väldigt bra. Här är vår vilket idag innebär över 25 grader.

Idag är det  även M´s examensdag. Vi har druckit spumante (champagne) sen klockan elva och redan hunnit med vinsippande i park,  långlunch, musik och sol. Nu är det powernap inför fortsatta festligheter ikväll.

Med jag kommer snart med lite uppdateringar från sista tiden.

Snart.

Champagne i 25 graders sol tar lite på krafterna.

Alltså först, powernap.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Karin!

Önskar dig en superfin dag
Härligt med sol o 25 grader, här är det vår men regn :(

Kram
Ewa

2008-04-25 @ 12:12:06
URL: http://theadventuresofewa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0