Bemärkelsedagen

Fixade middag för att fira mitt 26-års fyllande.

Hade hela dagen ledig -  gött att fylla år på en lördag.

Det blev
- hemmagjord tapenad på bruschetti
- vetgetarisk lasagne
- köttbullar och potatis, samt sicilansk vitvinsbroccli av G
- citronkaka alla pierre white ( vem det nu är, uppenbarligen någon som gillar ägg då den innehöll 12 stycken sådana)


image132

Nyvaken karin i NY-tröja och clownnäsa. Presenter från G och hans mamma som överraskade mig med att vara hemma från  NY min födelsedagsmorgon
image133

Underbara Hasty som även hjälpte mig med powercooking.

image134 image137

Kvällens fotograf (G) insisterade på dessa pussbilder. Jag kände mig allmänt obekväm där i mitten fast så är det ju ofta med att ta kort. Lite tradigt att ta dem men kul att ha dem! Det smakar mer än det kostar.



image136

Leo, vanessa och mari-therese



Allt blev jättebra och alla är underbara. Dock fram på småtimmarna, efter några glas vin, började jag gråta av ingen anledning alls. Det var nog hjärtat som ville fram. Sen grät jag lite i gott sällskap och sen kändes allt bra igen. Är det här normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0