Krull

Igår var jag hos frisören och klippte mig. Råkade nämna att jag var sugen på krull, afropermanent snackar jag, men visste inte hur det skulle bli. Han sa att det visst var möjligt och erbjöd sig att krulla det icke-permanent så jag kunde se effekten. Gratis. Och eftersom jag tackar ja till allt som är gratis så kan ni här se resultatet.

Kan erkänna det kändes ganska lustigt att sitta i torken i femtiotalsstuk med spolar i håret när kollegan från jobbet klampar in.

Men resultet blev ganska kul.




                              image151


                 image152

Såklart råkade jag vara lite småklumpig. När jag såg resultatet skojade jag och sa att jag känner mig som en gammal dam. Bakom mig sitter en krullig tjej som champoneras.. jaja, jag menade inget illa. Det är coolt att vara tant.

Så vad säger ni, permanent?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Coolt syrran, härligt att man lyckats inspirera ändå ner till Firenze! Permanent är livet!! Känner igen känslan av att sitta med huvet i stora torken och en skvallertidning... Man vänjer sig vid långa frisörbesök och nu är man ju fast i träsket- välkommen du kommer att älska det! Gör det på riktigt nästa gång bara... Lockar rules!

2008-03-13 @ 21:48:43
Postat av: Anonym

Lotta: Denna frisyr tillägnar jag härmed dig!

2008-03-13 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0