Fest i skogen

I helgen var vi på en fest i skogen. V's pojkväns kompisar stod som arrangörer.De hade hyrt ett hus uppe på sluttningarna i toscana.



Inne i huset var det dans.



Chiara hängde också på. Killen i röd tröja var hennes span för kvällen. Han var jätterolig. Och dansde ännu galnare än hon. Och det är inte lite det..



Karin 1 och Karin 2. Våra väldigt kreativa smeknamn.. Karin1 har varit här många fler år än jag. Så jag tog snällt på mig rollen som Karin 2. Men jag gillar 2.



Jag, med okänd yngling.



Raffa, V´s pojkän. Som snart ska bli chef! Grattis!







Utomhus var det jättefint.Men tyvärr blev det regn framåt småtimmarna, men det gjorde ingenting.



Gryning



Gryning 2



Jag, Vickan och Karin 2. Mot slutet av festen i väntan på skjuts.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0