engångskamera?

Min kamera har gått sönder. Skärmen funkar inte. Igår gick jag och frågade om den gick att reparera. Det var enda en ganska bra kamera. Canon, ett stort märke.

De sa att de var tvungna att skicka iväg den. Och betala massor för att ens få veta vad felet är. Hon sa att det var lika bra att köpa en ny.

Jag blir så sur på sånt. Varför ska man slänga bara för att en grej i den gått sönder. Det går fortfarande att ta kort. Bara att man inte kan se dem förrän de laddas upp på datorn.

Jaja, tills vidare tänker jag använda den så. Det blir lite överraskningsmoment när man laddar upp bilderna att se vad som finns där.

Tills jag har funnit lösning på kameraproblemet  tänkte jag lägga upp några gamla bilder som togs i lundregionen när jag var hemma i sverige.



Martin, med sin fungerande kamera, i malmö.



Frukost med kicki på hennes innergård.




Tulpaner i botan.



Maria och Louise håller tal.




Jag har trevligt på deras fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0