idéerna kommer snabbt

Var tyvärr tvungen att inse att de förra inläggskategorierna kändes helt fel. Inte aktuella i min högst odesignande tillvaro.

Bloggen behöver nytt fokus.Mer anpassat till min aktuella situation.

Tänkte att jag skulle lämna förra inlägget lite i luften. Huuhhuuuhh liksom.

Sova på saken

Se vart bloggen tar vägen imorgon

Vilken riktning det blir denna gången.

Men, i samma sekund som jag postade förra inlägget meddelade mig hjärnan vad den ville ha.

Fokus, gott folk, kommer denna gången bli att ta mig ur min tillfälliga svacka. Att hitta boende och sysselsättning. Jag har fastnat i ett svamlande grått dis. Ingen är direkt fel, men inget är å andra sedan heller riktigt som jag tänkte att jag ville ha det. Och det värsta, inte så mycket händer på situationsutvecklingsfronten heller. Inbillar jag mig.

En j-vlar spark i baken är vad jag behöver. Och denna blogg kommer fungera som en ångande och ifrågasättande sekreterare som stalkar mig, konstant sparkandes mig i baken.

Här kommer bli daglig rapportering över framsteg, avstämning mot mål. Administrativt fokus med inrikning på uppföljning.

Nu skall jag ta en sista välbehövd skönhetssömn. För det kommer det inte bli mycket av framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0