Haur du sett Malmöj, haur du sett väorlden.

Jag var i Malmö på intervju i tisdags och innan jag tog tåget hem till Götet hann jag träffa upp underbara M och L. Åh, tänk att några öl och vänner man inte sett på länge kan göra än så glad, var på moln hela tågresan hem. Citatet i rubriken såg jag någonstans i Malmö, det är väl stadens slogan. Det finns en skön självdistans i den meningen.

Malmö, interjvu, öl

M med sin Iphone. En lite rolig grej angående telefoner var att jag och Louise upptäckte att vi råkat radera våra telefoner på exakt samma sätt. Varning: Gör inte uppdateringarna till telefonen när du använder telefonen som internet till datorn. Dock så hade Louise inte varit riktigt lika intelligent som jag och raderat hela sin backup precis innan uppdatering gjordes.. så nu vet alla, bara så ni vet, att jag har inga nummer, appar, musik, anteckningar längre i min telefon.

Malmö, interjvu, öl

Malmö, interjvu, öl

 

Vårt lilla gäng.

 

Malmö, interjvu, öl

Cykel, vänner och kullersten funkar fint ihop trots regn.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

magiskt härligt!!!! taaaack söta ni och jag hoppas verkligen att vi ses nästa helg!

haha, det är såå roligt att vi gjorde samma fel med våra iphones, idioti men det löste ju sig... pusss

2011-04-20 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0