Pariskitch med vaxduk

Nyss hemkommen från en underbar vecka i Paris. Anteckningsboken är fylld med inspiration och idéer. Jag själv är fylld med ny energi. Hittade kitschig plastduk i en butik i Paris. Kom på att man visst kan sy i plastduk med symaskinen, det gick mycket smidigare än jag trott. Denna lilla börs ihopknapades av tyget och fodrades med ett grovt bomullstyg i samma färg. Gjorde den så stor att den precis kan rymma allt, pengar, kort, mobil och nycklar i nödfall. Samtidigt så liten att man skall kunna hålla den i handen, för att slippa kånka runt på en handväska.



börs, kitch, sy själv

 

 

 

blommor, turkost, kitsch

 

 

 

 

sy, plastduk

 

 

 

 

foder, börs, vaxduk

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Detta pyssel killade jag också. Åh vad jag vill ha en grön necessär. Måste nog följa dig via bloglovin nu så jag får dela all din fina inspiration. Roligt! Och justea kram på alla hjärtans dag. =)

2011-02-14 @ 10:00:48
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0