På tal om Tyskland

Återkommer till Tyskland, då DN verkar ha fått fnatt på Berlin och skriver, utöver om stadens isiga gator, om det gigantiska snöbollskriget som ställdes in. Upptåget verkade helt klart livsfarligt, men ganska kul. Bara det faktum att det var Kreuzberg mot Neukölln hade fått mig att hitta ett välplacerat café och kollat på kriget inomhus, som den nyhetstörstiga fegis man är.
Det här med Berlin får mig att tänka på när jag var där i februari i år. Det var kallt, men jag älskade Berlin.

Här kör man en Trabi.

Kommentarer
Postat av: Schneeballschlacht

Its not so cold right now in Berlin and the snow melted away :) but we hope to start the snowballfight in the next month. so you´re welcome, with or without trabi! greetings from berlin.



p.s. great dress in one of the other posts!

2011-01-12 @ 19:46:06
URL: http://twitter.com/Schneeschlacht
Postat av: Schneeballschlacht

Its not so cold right now in Berlin and the snow melted away :) but we hope to start the snowballfight in the next month. so you´re welcome, with or without trabi! greetings from berlin.



p.s. great dress in one of the other posts!

2011-01-12 @ 19:48:22
URL: http://twitter.com/Schneeschlacht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0