Födelsedagen i bilder

födelsedag, tårta, presenter, jeans, quiz, l'assasino,
Tårta, odefinierbar typ men god.
Böcker, bästa presenterna. Den ena förstår ni vad den handlar om, den andra är en fransk konstnärs reseskildringar i bilder. Hittade den i Paris, och kom på att så vill jag också börja skildra resor.
födelsedag, tårta, presenter, jeans, quiz, l'assasino,
Skor och skärp från Paris.
födelsedag, tårta, presenter, jeans, quiz, l'assasino,
Av M fick jag dessa sjalar, fem stycken likadana i ett cavallier mönster, ska sy något coolt av dem hade jag tänkt.
Önskade mig gamla jeans, återkommer till vad jag skall göra av dessa.
Födelsedagsmiddag.
Bästa Cissi och jag tog bord och drack öl.
Fina personer kom förbi och quizzade på en bar på andra långgatan. Alla ser verkligen väldigt engagerade ut, de trodde verkligen på vinst.
Jag quizzade med de här trevliga personerna som vi delade piano med, tyvärr vann inte vi heller.

Kommentarer
Postat av: evelina

Grattis i efterskott!

2011-03-09 @ 20:54:21
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0