Nu är det dags.

Lunch är tillagad och har hittat sin plats i min mage. Kaffet är spiskokat och uppdricket. Alla bloggar är inkollade. Inga nya inlägg återstår att förkovra sig i.
 
Nu, NU finns det ingen återvändo.

Nu skall jag återgå till jobbet med att översätta CV´t från engelska till italienska. Det är en del plock, må jag säga. Det är faktiskt tre sidor långt, CV´t alltså, om jag skall marknadsföra mig själv lite. Men då skall jag tilläggga att varenda extrajobb sen årskurs åtta detaljerat står nedplitat i fina kolumner.  Jag kan allt från att sälja fisk,  göra ett trettiotal olika kaffevarianter till att sortera skruvar. Jeevligt breed kompätäns.

Hehe, roligt att jag var TVUNGEN att skriva detta enormt intressanta inlägg. Är det något jag vill skjuta på kanske?


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0