Rip it up.



(bild: www.ripitup.se)

Igår kom jag hem från säffla, eller närmare bestämt Wermlandsbro, 7 km från säffle.  Det blev att jag spontant hängde med till en indiepopfestival där i närheten. En liten gullig festival mitt i skogen. Min kompis pojkvän spelar i ett band som uppträdde. Så vi var ett helt gäng som var med bandet. Vi har bott i tält och allt som hör till festival. Och det var jättevackert där, låg precis vid en tjärn mitt i naturen Och så blev det dimma över tjärnen om kvällarna. En kvällen tog vi oss till älgtornet som låg på ängen utanför festivalen.  Åh, Sverige är så vackert. Det var kul och jag träffade en hel del nytt trevligt folk också.

Tyvärr har jag ju ingen kamera nuförtiden så det blir tyvärr inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0