Tillbaka till normalt.

Mitt romantiska utfall igår gav effekt. Efter att jag skrivit av mig lite känslor känner jag mig betydligt mer rationell. Här ska inga ogrundade beslut tas..

Och fjärilarna i magen  jag hade igår kan säkert istället relateras till införjobbintervjun jag hade idag med tyskarna. Gick för övrigt väldigt bra och ser fram emot att jobba på mässan pitti filati några dagar framöver. Ger pengar i fickan med.

Går det här bra skall jag se till att de skickar mig till paris i september. Det blir bra.

För övrigt känns livet här nere väldigt fantasktiskt trots hettan. Massor med konst, fest, vänner och vin. I en bra kombination.

Ikväll skall jag även på utomhuskonsert med beethoven. Tänka så kulturell jag är. Och sicilienaren skall hållas på mattan. Inte komma och kasta omkull känslor igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0