Mouling rouge

Igår var det födelsedagsfest med moulinrouge tema. Tänk korsetter var beskrivningen Jag gillar börjar lära att gilla att klä ut mig. Dock har jag lite svårt för det här med att vara sexig, och i synnerhet moulinrougesexig. Inte min grej. Menmen,  mammas fina spets blev turban och mitt egnagjorda fjäderhalsband kom till användning.
              image173 image174

                image175

Här är en Elin vars tolkning av temat jag gillade. Inte heller hon hade ett gäng korsetter liggandes hemma. Denna lånade hon och bar till klarblått. Lite pop-styk. Andras tolkning kan ni ju ana i bakgrunden. Med all respekt för andra kan jag bara konstaterar att smaken är som baken - delad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0