I hypokondrins tecken.

Idag vaknade jag upp med en lättare huvudvärk. Och i spegeln upptäckte jag massor med röda prickar på hela halsen. Vad kan det här vara? Så här skall det ju inte se ut!!

Men nu vågar jag såklart inte gå tillbaka till sjukhuset. Jag känner mig redan stämplad som hypondriker där. Jag avvaktar helt enkelt..

En sak som fick mig på bättre humör var det här:

http://niotillfem.devote.se/

Inslaget heter: Är det inatt vi ska tina?

Ni måste spela videon. Det fick i varja fall mig att skratta.

För övrigt är det en av mina bokmärksbloggar jag ofta kollar på..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygg ny layout och många nya inlägg! Tänker på dig och hoppas min tankar skickas i luften liksom dina! Och du syrran, ett tips- gå till doktorn ändå... Kram!

2008-06-01 @ 16:21:46
Postat av: Hanna

Hej sjukling. Inget kul att må dåligt, tänker på dig! Kramar från ett sommarvarmt och vackert Göteborg

2008-06-02 @ 21:45:05
URL: http://www.nogg.se/hannacarlsson8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0