thunder

Jag har varit på akuten idag. De lade mig på en brits i väntan på att doktorn skulle komma. De sade att jag såg svimfärdig ut.  Jag försökte insistera på att jag visst kunde sitta.

Efter en massa prover konstaterade de att allt såg bra ut. De skickade hem mig. Det är nog väderförändringen som har gjrot mig snurrig, sade dem. Det har varit åskoväder här de senaste dagarna och det har visst kommit in massor  med människor med liknande symtom.

I och med att jag fått bekräftat att jag inte är sjuk blev det aperitivo. Och sen en spritz. Två öl senare känner jag mig snurrigare än jag någonsin.

Och här är jag nu hemkommen. Klockan är 0:00. Exakt.

Och massor med tankar snurrar i huvudet.

Vilken tråkig blogg det här börjar bli. Inga omgjorda kläder. Bara en massa tankar.

Men den här lilla bloggen har blivit mitt bollplank. När jag skriver här formulerar jag mina tankar i ord. Något jag annars inte gör. Och det måste väl vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0