Vissa dagar

Sitter just och inser att ibland matchar inte alla projekt så bra som man hade planerat. Detta efter att ha lämnat ett möte i hast, struntat i tanken att ta en kvällsfika med henrik, för att vara duktig och satsa allt på att inte missa webbseminariet i genuskursen.

I ett blandtillstånd bestående av genomsvettig efter racingcykling genom göteborg, kombinerat med förfrusna minusgradersfingarar loggar jag in på samtalsrummet.

Tomt.

Inte

en

jäkel.

Uppenbarligen fel tid.

Förihelvete. Jag som brutit upp ett möte, hoppat fika och rejsat genom stan. För vad. Ingenting.

Men eftersom jag har ansträngt mig för att uppnå etta dalai:iskt harmonisk  lugn på sista tiden.. så har jag bestämt mig för att inte nedslås. Ska koka lite te, kanske kolla vad cissi har för sig, ha en lugn kväll. Men lite sur är jag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0