klapp på ryggen

Efter morgonens testskrivning fick jag en klapp på ryggen av Eskil. Oavsett hur det hade gått tyckte han att man skall se det som en övning på att skriva referat och lite intressant allmänbildning.

Alltid bra.

Jag fick även godkänt av genomförandet av gårdagens agenda. Capoeirbyxor blev upplagda, mail kom iväg och träningen gick bra. Dock erkände jag för Eskil att någon jobbansökan inte kom utanför min dators nätverk.

Eskil summerad upp min prestation och denna blev godkänd.

Dock har dagens agenda fått en mer jobbaserad profil.

göra  test
2 jobb skall sökas
åka till sjukhuset och göra prover
träna
laga cykeln som gått sönder

Första punkten konstaterade jag att jag redan kan bocka av. Nu tänkte jag ge mig i kast med cykeln.

Den har havererat.

Totalt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt att bloggen rullar på igen. Har saknat den. Kör hårt!

2008-10-25 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0