Between thought and expression lies a lifetime?

Är tillbaka här på bloggen. Jag har gått och funderat på hur jag och bloggen skall gå vidare ett bra tag nu. Och detta inlägg blir således frukten av denna intensiva tankeverksamhet.

Många saker har förändrats och bytt karaktär sedan jag sedan skrev senast. Var jag bor, vad jag gör..

...

mest det egentligen. Jag är nog ganska så lik mig själv fortfarande. Samma gamla jag!

Så, nu kör vi! Idag är jag på biblioteket och pluggar arabiska. Så det blir rapport senare idag om hur det har gått. Låter spännande va? Ni kan inte hållar er för att få reda på om jag lärt mig några ny arabiska bokstäver? Om så är fallet, håll kvar här på bloggen så blir den saken uppdaterat ikväll!

ps, inser att jag måste göra lite nya kategorier för mina inlägg här..

en symboliskt ny kategori blir därmed "karin studerar". Märkligt att denna rubrik inte tillkom efter ett år i italien..hm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0