en gammal amazon

I söndag bar det iväg till "Geneve Classics". För dem som inte vet var dett är att kan jag upplysa om att det är en bilutställning som marco trånat efter i veckor.

Geneveclassics hit och dit

- Nä på lördag kan jag inte , då är det Geneve classics.

eller

- Vad menar du med cykeltur på lördag, du har jag lovat att följa med på Geneve Classics!

Men det var riktigt trevligt. Allt mellan himmel och jord kan verkligen bli intessant om man går med någon som kan mer än en plugg uggla som inte gjort annat än att studera det aktuella utställningsobjeketet. I detta fallet gamla bilar.

Nu vet jag vilken bilmodell som kallas hajen och varför den gör det. Jag vet hur man känner igen en porsche och hur Alfa Romos kännetecken identifieres. Jag väntar bara på ett tillfälle då man lite sådär i förbifarten kan hosta ur sig

- Den där 50 -tals jaggan var sannerligen välbevarad, inte ofta man ser sådana nuförtiden.


http://www.quadrifoglio.ch/images/modellhistorie/popups/1966-1600-Spider-(Duetto).jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0