Ni hänger kvar!

Hej där fina läsare!

Var lite nervös för att gå in hit efter mitt spontana blogguppehåll. Tänkte att jag tappat min lilla trogna läsarskara (ni är cirka tio stycken om dagen) efter mitt oannonserade blogguppehåll. Men tänk, ni är kvar och har återkommit nästan dagligen till mitt lilla omgjorda ställe.

Anledningen till mitt uppehåll var oplanerat, hade en lite jobbig helg för cirka två veckor sedan och min inspiration rann av mig. Blev trött och okreativ, och i kombination med kvällsjobb blev bloggen lidande.  Men nu har jag återfått lite energi och insåg att jag saknade bloggen, så nu är jag här. Nästa gång jag tar uppehåll meddelar jag er.

servera, kostym, sjöman,

 

Här kommer en  bild som får symbolisera vad jag har haft för mig senaste tiden. Har serverat på kvällarna. Tycker att min arbetsutstyrsel är ganska fin. Kockjacka med princesskärning, guldknappar som sätts.

 

servera, kostym, sjöman, axelklaffar

 

Det roligaste är att man sätter på axelklaffar (beklagar lite suddig bild). Axelklaffar är coolt, skall sy något med axelklaffar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0